Stevnehallen «friskemeldes»

Det er nå kommet nytt gulv i Stevnehallen, og fra Torsdag 16.10.2025 kan den igjen benyttes som treningsarena. Vi har ikke fått så mye tid i denne hallen dette året, men G13 får en trening i uka der. Vi kjører også 3X3 trening der på torsdager.

 

 

Published On: 2025-01-01